Monday 23 December 2013

C.A.W.A.N

Hai & Assalamualaikum,,

Readers & my beloved followers,, ~well sekadar yg ad sekarang je lah,, kenapa pilih topik cawan?
Cawan adalah objek yang kita sering gunakan untuk minum minuman sama ada kegemaran kita contohnya jus2 aptahlagi jus langit ataupun ketidakgemaran kita ~boleh ke? Oh my BM,, seperti ubat or jamu ~for malay American yg moden sgt,, its sejenis minuman tradisional herba utk kecantikan,, ahaha sorry~,, ada juga jenis lain,,

Gelas sesuai utk air berkarbonat ngan ais pd hari yang panas terik,,

Mug yang tebal & berat pula sesuai utk air yg panas terik pd pagi yang sejuk,, XP

Jenis macam ni biasanya saya memang jarang nampak so tak tau guna bila eakk??


Ahah!! Selain tu cawan pun boleh jadi satu bentuk hiburan,, aktiviti ni mereka yang obsessed panggil cups,, readers yang pernah mengetahui nama sebenar boleh lah beritahu saya nanti,, ~i'm still wondering namanya,, boleh belajar lalu youtube cara mainnya ya,,

Saya nak beritahu di sini,, bagus permainan ni sebab selain hiburan ia juga merangsang otak kita,, ~like iq games gitu,, permainan jenis macam ni lah baru berfaedah,, ~i also mean other iq games,,

Sebelum habis saya upload vid ringkas permainan ni,, tq kepada 2 kawan saya ni,,


Okay,, terima kasih sudi membaca,, Bye~

1 comment: