Thursday 5 December 2013

LIFE IN CAMPUS

Hai & Assalamualaikum

Readers,, untuk entri kali ni saya akan membongkar kehidupan saya sebagai mahasiswa UPM Kampus Bintulu Sarawak,, ~Uiisshh,, apa yang menarik sangat,, 

So,, apakah yang seronok nak mula ye,, Errm,, maybe pasal kawan saya dulu,,~feeling excited already??,, namanya Maimunah,, 



Hah!,, Salam perkenalan dari Maimunah,, A sweet cat,, ~cute is it??



So,, macam ni la Maimunah kalau time makan,, ~she eats a lot! aisshh that spoiled cat

Saya di sini nak berpesan pd readers jagalah kucing sebab tak rugi pun,, ~well, cost makanan pun no need to be berkira lah!,, For muslims,, kan kita tau jaga kucing ni sunnah nabi,,

Itu sahaja dulu,, nanti akan ada sambungan LIFE IN CAMPUS,,~readers can also request,, heheh,, sebelum tu,, saya mau tunjuk seekor lagi,,


~Cutest posed ever,, Inilah Sabrina,, ~the pictures are all mine from my camera,, so credits to myself~

Okay,, terima kasih sudi membaca,, Bye~

No comments:

Post a Comment