Tuesday 10 December 2013

LIFE IN CAMPUS (2)

Hai & Assalamualaikum

Readers,, so saya akan bercerita lagi kehidupan saya di kampus bersama kawan2 saya,,



Introducing Mak Pillah,, actually i'm still confused to call this one mak or kak,,  apapun readers nak panggil ikut suka maybe nek pun boleh,,  hee~


Mak Pillah in flash,, we can see her fin & tail pattern,,

Mak pillah bukan saya punya tapi my friend punya,,  dia mmg minat ngan ikan jenis macam ni,,  ~hopefully akan membesar ngan cantik sekali



Kembar 2 ni pulak adalah anak2 Maimunah,, ikut sape entah 2 ekor nie,, ~their mother are berbelang koko,, mereka tiada langsung iras si Maimunah,, nama??,, well saya beri peluang kawan2 lain & hasilnya anak2 ini memang jauh dari nama klasik mak mereka,, yelah,,  rupa pun dah x sama sangat,,Truffle & Puffle nama diberi

Saya mau memberi tahu kepada readers,,  maybe kasi nama panggilan tu macam merepek je tapi pada saya sekurang-kurangnya nampak macam kita sayang mereka ni lebih,,  susah kalau bela tapi no name,, macam x special,, Lastly,,


Blackcurrant,,
Haha ~look what my friends had done to blackcurrant,,  anyway she's cute

Okay,, terima kasih sudi membaca,, Bye~

No comments:

Post a Comment